fredag 13 mars 2015

BDSM enligt beh-aga - inledning


Texterna med rubriken BDSM enligt beh-aga skrev jag när jag var relativt ny i min utlevnad. I min tankevärld hade jag dock "levt BDSM-liv" i många år. Idag hade jag nog skrivit texten annorlunda och formulerat mig på andra sätt.
P g a den enorma responsen från många olika BDSM-utövare låter jag dock texten vara kvar så som den skrevs en gång. Skriven av en nybörjare till andra nybörjare. Den ska få vara som den var och är.
 
Den beskriver min dåvarande syn på BDSM. Jag utger mig inte för att vara nån slags ”expert” eller orakel utan har helt enkelt bara skrivit ner mina tankar och åsikter. Förmodligen kommer många att tycka annorlunda och ha invändningar, men hittar du nåt som ger dig ett guldkorn eller en aha-upplevelse är jag glad. Texten är, i stort sett, skriven utifrån att mannen är Dominant och kvinnan är undergiven, beroende på att det är min verklighet och därför lättast för mig att skriva så. Men den är naturligtvis lika tillämpbar oavsett vilket kön och vilken läggning du har! Jag tror att texten också har en del influenser av att jag själv är såväl relationsmässigt som sexuellt undergiven och har BDSM som livsstil.

Stort tack till Master för utan Honom, våra samtal och gemensamma upplevelser hade den här texten aldrig blivit skriven!

Har du kommentarer och synpunkter på min text är du välkommen att kommentera eller maila mig på behaga6@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar